Označbe na prehranskih dopolnilih

Vsi izdelki morajo biti označeni kot prehrambeni / prehranski dodatki / dopolnila z etiketo, ki navaja vsebino, količino zdravilnih učinkovin na izdelek, in druge dodatne sestavine (kot so polnila, veziva, in arome). Proizvajalec predlaga velikost, ampak vi ali vaš ponudnik zdravstvenega varstva se lahko sami odločite, za drugačen znesek, ki je bolj primeren za vas.

Če ne jeste hranljive raznolike hrane, vam lahko nekateri dodatki v določeni prehrani pomagajo do zadostne količine esencialnih hranil. Vendar pa se dodatki ne morejo nadomestiti različnih živil, ki so pomembne za zdravo prehrano. Dobri viri informacije o dobri prehrani morejo vključevati smernice o prehrani. Znanstveni dokazi kažejo, da so nekatera prehranska dopolnila koristna za splošno zdravje in za upravljanje nekaterih zdravstvenih pogojev. Na primer, kalcij in vitamin D so pomembni za vodenje moči kosti in zmanjšanje izgube kostne mase; folna kislina zmanjša tveganje za nekatere okvare ploda; in omega-3 maščobne kisline iz ribjega olja lahko pomagajo nekaterim ljudem z boleznimi srca. Drugi dodatki potrebujejo več študij za določitev njihove vrednosti. Food and Drug Administration (FDA) ne ugotovlja, ali so prehranska dopolnila učinkovita, preden jih dajo v promet, lahko jih preverijo kadar prihajajo pritožbe o nepravilnostih.dopolnilo

Snovi v dodatkih za prehrano

Veliko dopolnil vsebuje aktivne sestavine zaužite skozi prehrano, ki imajo lahko močne učinke na telo. Vedno bodite pozorni na možnost nepričakovanih neželenih učinkov, še posebej pri sprejemanju / zaužitju novega izdelka. Najverjetnejši neželeni učinki ali škoda pri dopolnilih prihaja kadar jih ljudje uživajo namesto predpisanih zdravil ali ko ljudje sprejmejo številne dodatke v kombinacijah. Nekateri dodatki lahko povečajo tveganje za krvavitve če jih oseba jemlje, pred ali po operaciji, lahko vplivajo na odziv osebe na anestezijo. Prehranska dopolnila lahko imajo tudi interakcijo z nekaterimi zdravili na recept na načine, ki lahko povzročajo težave. Tukaj je le nekaj primerov:
-Vitamin K lahko zmanjša sposobnost kumarin Coumadina za preprečevanje strjevanja krvi.
-Šentjanževka lahko pospeši razgradnjo številnih zdravil (vključno z antidepresivi in kontracepcijske tablete) in s tem zmanjša učinkovitost teh zdravil.
-Antioksidant dopolnila, kot so vitamini C in E, lahko zmanjšajo učinkovitost nekaterih vrst kemoterapije pri raku.
Ob uživanju več kot jo potrebno, je vedno večaje vaše tveganje za pojav neželenih učinkov. Na primer, kadar zaužijejo preveč vitamina A povzroča glavobole in poškodbe jeter, zmanjša trdnost kosti, in povzroča okvare ploda. Presežek železa povzroči slabost in bruhanje, lahko poškoduje jetra in druge organe. Bodite previdni pri prehranskih dopolnilih, če ste noseči ali dojite. Prav tako bodite previdni pri otrokih. Večina prehranskih dodatkov in dopolnil ni bilo dobro preizkušenih za varnost, nosečnic, doječih mater in otrok.

Če sumite, da ste imeli hudo reakcijo na neko prehransko dopolnilo lahko prijavite izkušnjo pri FDA. Prav tako lahko predložite poročilo FDA brezplačno ali z izpolnitvijo obrazca online. Poleg tega, lahko poročate svojo reakcijo na prehransko dopolnilo podjetju s pomočjo kontaktne informacije na etiketi izdelka. Prehranska dopolnila so kompleksni proizvodi. FDA je vzpostavila standarde kakovosti prehranskih dopolnil, da bi zagotovili njihovo identiteto, čistost, moč in sestavo. Ti standardi so zasnovani za preprečevanje vključitev napačnih sestavin, dodatjanju preveč ali premalo sestavin, možnost kontaminacije, in nepravilno pakiranje in označevanje izdelka. FDA redno pregleduje podjetja, ki proizvajajo prehranska dopolnila.